همزمان با میلاد فرخنده امام رضا علیه‌السلام – تالیا، در مسیر توسعه؛

به گزارش روابط عمومی شرکت تالیا، در تاریخ 21 خرداد 1401، مراسمی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) با حضور مسئولین و همکاران این مجموعه برگزار شد. در این مراسم جناب دکتر توکلی، مدیر عامل محترم شرکت تالیا، ضمن عرض تبریک فرارسیدن میلاد مبارک حضرت رضا علیه السلام، هم درباره مسیری که این شرکت طی سال‌های گذشته طی کرده و هم درباره برنامه‌های آتی این مجموعه صحبت کرد. 
طبق اظهار نظر مدیرعامل تالیا، این شرکت با آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مشتریان خود، بسترهای فنی، اداری و بازاریابی مناسبی را فراهم کرده است تا طبق افق دید مشخص شده، حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد. در همین راستا دکتر توکلی از راه اندازی یک CRM بومی در شرکت خبر داد که قابل رقابت با همتایان بین‌المللی خود بوده و می‌تواند به پیشبرد اهداف سازمان کمک بسیاری کند.
باز شدن فصل‌های جدید همکاری تالیا و همراه اول
با توجه به پیوستن اپراتور همراه اول به عنوان همراه تالیا به مجموعه، مدیریت محترم شرکت درباره اهمیت هر چه بیشتر حفظ و استقرار نظم و همدلی در راستای خدمات‌دهی بهتر به مشتریان تاکید کردند. یکی از دستاوردهای این همکاری، مجموعه 7 و نیم میلیونی از مشترکین است که هم مشکل VLR و HLR را حل خواهد کرد و هم دغدغه‌های درآمدی تالیا را از بین خواهد برد.
در این مراسم ضمن تشکر و تجلیل از تمامی پرسنل و دست اندرکاران مجموعه تالیا، از جناب دکتر مرادیان، که در بخش حقوقی مجموعه خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده‌اند به طور ویژه قدردانی شد. همچنین دستاوردهای معاونت بازاریابی و فروش که کانال‌های جدید فروش و برنامه‌های مربوطه را به سرانجام رسانده‌اند، مورد توجه مدیریت قرار گرفت. تالیا در این مراسم ضمن تشکر از زحمات جناب آقای اوتادی و سرکار خانم روشن،  با آرزوی موفقیت روزافزون برای این عزیزان، برای ادامه همکاری‌های آینده مجموعه با ایشان ابراز امیدواری کرد.
تالیا با رویکرد ارزش آفرینی و جلب اعتماد بیشتر، متعهد و مصمم در مسیر توسعه گام برداشته است و نوید روزهای خوشی را به مخاطبین خود می‌دهد.

رویداد