حضور دکتر رضا توکلی، مدیرعامل تالیا در مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات به میزبانی نظام صنفی رایانه‌ای تهران (نصر)

مدیرعامل اپراتور تالیا در روز فناوری اطلاعات عنوان کرد:

 پیشتازی کشور تنها با ابزار فناوری معنا پیدا می‌کند

مدیرعامل اپراتور تالیا با تبریک روز فناوری اطلاعات، با بیان اینکه پویایی و پیشتازی کشور تنها با واژه و ابزار فناوری معنا پیدا می‌کند، گفت: اگر می‌خواهیم کشور، در عرصه فناوری به توسعه و پیشرفت برسد باید ابزار فناوری، به ویژه حوزه فناوری اطلاعات را به عنوان عنصر اصلی پیشتازی انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار تالیا، دکتر رضا توکلی راد مدیرعامل اپراتور تالیا در حاشیه مراسم روز فناوری اطلاعات، با تبریک این روز و با بیان اینکه روز فناوری اطلاعات به مناسبت بزرگداشت حکیم خوارزمی انتخاب شده و این وجه تسمیه می‌تواند کمک کند از الگوی دانشی ایشان درس بزرگی بگیریم، گفت: کشور ما برای اینکه بتواند با کشور‌های توسعه یافته رقابت کند باید گام‌های زیادی را در حوزه فناوری و هوشمند سازی اطلاعات بردارد.

وی گفت: برای توسعه و همگرایی کلیه فناوری‌ها با رویکرد دیجیتالی شدن آنها باید با اهتمام قوای سه گانه، حاکمیت، جوامع دانشگاهی و زیست بوم مردمی به سمت پیشرفت حرکت کرده و در این مسیر پیشتاز باشیم.

توکلی در ادامه با شعار ((بگو، بخند و دیجیتالی زندگی کن)) تالیا، گفت: شعار تالیا شعاری است که بتواند هوشمندی و دیجیتالی اپراتور را برای مردم به وجود آورد.

وی با تاکید براینکه در آینده می‌توان از تالیا به عنوان یک اپراتور هوشمند و چابک نام برد، گفت: از همه نخبگان و خبرگان برای توسعه تالیا می‌خواهیم به ما کمک کنند تا یک سرمایه جدی و بزرگی را به دارایی‌های کشور اضافه کنیم.

توکلی در ادامه در خصوص شرکت‌های دانش بنیان گفت: تالیا می‌تواند بستری مناسب برای همکاری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای ارایه سرویس‌های اپراتوری برای مردم باشد و همچنین تالیا می‌تواندیک رویکرد جدیدی را ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: تیم جوان تالیا، سرنوشت یک اپراتور را برای رسیدن به حداکثر پیشرفت رقم می‌زند و تا پایان سال در راستای سرویس‌های بازاریابی، فروش و فنی استقرار کامل را انجام خواهد داد، علاوه بر آن نیز سرویس‌های گردشگری بین المللی آن به سرانجام خواهد رسید.

وی در خصوص برگزاری روز فناوری اطلاعات گفت: بعداز گذشت دو سال دوری از همکاران در حوزه دیجیتال توانستیم از نزدیک تبادل اطلاعات و تجربیات بین صنوف مختلف را داشته باشیم.

خبر