به مناسبت روز دختر؛ ماجراجویی به سبک دختران تالیا

با توجه به اهمیت جایگاه دختران و نقش موثر آنها در شکل‌گیری فضای کاری شرکت تالیا، ، طی یک برنامه تفریحی – آموزشی در باشگاه تیراندازی با سلاح بادی و تپانچه، این مجموعه روز دختر و تولد حضرت معصومه سلام الله علیها را به بانوان همکار خود تبریک گفت. به همین مناسبت یک شاخه گل نیز به پرسنل دختر شرکت تالیا تقدیم شد و از آنها قدردانی به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تالیا، در این رویداد که با هدف تکریم منزلت بانوان عزیز تالیایی صورت گرفت، فرصتی ایجاد شد تا همکاران این مجموعه تجربه تیراندازی با اسلحه و یادگیری اصول اولیه آن را داشته باشند. در این کارگاه نیم روزه، شرکت‌کنندگان با نحوه کارکرد اسلحه‌های رایج آشنا شدند و به صورت تفریحی به تیراندازی پرداختند.

مدیر عامل تالیا هم طی پیامی ضمن تبریک گفتن میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و روز دختر، به نقش پررنگ زنان در تعیین سرنوشت فرهنگی و اجتماعی کسب و کارهای ایرانی اشاره کرد. ایشان با ذکر این نکته که درک نیازهای دختران و زنان این کشور می‌تواند در تامین امنیت اجتماعی و خانوادگی آنها بسیار موثر باشد، تاکید کردند که تالیا تمام بانوان پرسنل خود را به عنوان یک سرمایه انسانی ارزشمند و متعهد به منافع شرکت، ارج می‌نهد و برای همه این عزیزان، آرزوی سلامتی و آینده ای درخشان دارد.

 

رویداد