متقاضیان محترم با مراجعه به سایت تالیا به صورت آنلاین و یا حضور در دفاتر فروش و خدمات تالیا میتوانند بعد از ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت نام و دریافت سیمکارت اعتباری تالیا نمایند.
در صورت دریافت خدمات به صورت حضوری و در محل با شماره پیری شماره 999 از خطوط تالیا و یا شماره 09329990000 از سایر خطوط اقدام به درخواست خدمات در محل نموده و همچنین با مراجعه حضوری به نمایندگان و دفاتر پس از خرید سیم کارت و یا مودمهای پرسرعت تالیا، پس از بررسی و صحت اطلاعات مشترک در سیستم اقدام به ثبت و فعال سازی سیمکارت خواهند کرد.
مشترکین میتوانند از طریق مرکز تماس و یا مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی، اقدام به مسدودی خط خود نماید. همچنین جهت رفع مسدودی میبایست با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز فروش و خدمات تالیا مراجعه نماید.
در اولین قدم با تماس تلفنی با مرکز تماس اقدام به مسدود نمودن
سیمکارت نموده و سپس در اولین فرصت با مراجعه حضوری به دفتر
مرکزی یا نمایندگیهای سراسر کشور اقدام به دریافت سیمکارت خود نمایند .جهت
پی گیری گوشی سرقتی به پلیس، مراجع قضایی مراجعه و جهت رهیابی گوشی با مراجعه به سایت /hamyab24.ir/ اقدام نمایند.
برای خرید سیمکارت تالیا اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید دارای کد ملی ، همچنین حضور مالک اصلی یا نماینده قانونی وی هنگام ثبت نام و دریافت سیمکارت در دفاتر فروش و خدمات شرکت تالیا و یا هنگام تحویل سیمکارت توسط مامور پست و یا نماینده خدمات حضوری در محل در خرید آنلاین الزامی است.
بر مبنای قوانین سازمان تنظیم مقررات رادیویی، هر مشترک حقیقی میتواند در مجموع از تمامی اپراتورهای تلفن همراه حداکثر تعداد 10 سیمکارت فعال به نام خود داشته باشد. اتباع دیگر کشورها نیز مجموعا میتوانند 3 سیم کارت به نام داشته باشند
با حضور شخص انتقال دهنده و انتقال گیرنده در نمایندگیها و یا وکیل قانونی آنها و نیز با مراجعه انتقال گیرنده به همراه سند یا سیمکارت در دفتر نمایندگی میسر میباشد.
برای اطلاعات بیشتر
برای اطلاعات بیشتر
با مرکز خدمات مشتریان (با شماره رایگان ۹۹۹ از خطوط تالیا و شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ از سایر خطوط) تماس حاصل فرمائید.