Quantcast

راهنما و سوالات متداول

نحوه تماس با امور مشترکین تالیا جهت دریافت خدمات تلفنی چگونه است؟

تماس با مرکز خدمات مشتریان (با شماره رایگان 999 از خطوط تالیا و شماره 092329990000 از سایر خطوط)

 

پیش شماره‌ سیم کارت های تالیا چند است ؟

0932برای تمامی سیم‌کارت‌ها

 

بیشترین کاراکتر قابل ارسال در هر پیام کوتاه چه تعداد است؟

بیشترین تعداد کاراکتر در هر پیام کوتاه، با حروف انگلیسی 164 و با حروف فارسی 70 است.

 

نحوه خرید سیم‌کارت‌های تالیا چگونه است؟

متقاضیان از چه رده سنی می توانند جهت دریافت سیم کارت های تالیا ثبت نام نمایند؟

متقاضی بایستی 18 سال تمام داشته باشد.

 

کدام مدارکی جهت خرید سیم‌کارت‌ مورد نیاز است؟

اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید دارای کد ملی به همراه کپی آن، همچنین حضور مالک اصلی یا نماینده قانونی وی هنگام ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت در دفاتر فروش و خدمات شرکت تالیا الزامی است.

 

 امکان خرید چه تعداد سیم کارت توسط متقاضی وجود دارد ؟

بر مبنای قوانین سازمان تنظیم مقررات رادیویی، هر مشترک حقیقی می‌تواند حداکثر 9 عدد سیم‌کارت تالیا تهیه نماید.

 

نحوه دریافت بسته سیم کارت درصورت عدم حضور مشترکین در زمان تحویل سفارش توسط اداره پست در محل اعلام شده توسط متقاضی چگونه است ؟

 درصورت عدم حضور فرد متقاضی 3بار مراجعه پیاپی مامور پست ، سیم کارت فوق به مدت 1 ماه در اداره پست منطقه ی مربوطه نگهداری و درصورت عدم مراجعه در این بازه زمانی توسط ایشان ، مشترک جهت دریافت سیم کارت خود بایستی با واحد امور مشترکین تالیا تماس حاصل نماید.

 

نحوه انتقال مالکیت سیم کارت تالیا به افراد دیگر چگونه است ؟

در صورت تمایل ، مشترکین تالیا می‌توانند  نسبت به انتقال مالکیت سیم‌کارت خود به فرد دیگری در دفاتر فروش و خدمات شرکت تالیا اقدام نمایند. پس از انجام این عملیات ، مالکیت فرد انتقال دهنده لغو و فرد انتقال گیرنده صاحب جدید سیم‌کارت تالیا محسوب خواهد شد.

 

جهت انتقال مالکیت سیم کارت چه شرایط و مدارکی مورد نیاز است؟

  •            حضور همزمان انتقال دهنده وگیرنده سیم کارت یا وکیل قانونی آنها
  •            اصل کارت ملی طرفین یا وکیل قانونی آنها
  •            اصل وکالتنامه ممهور به مهر دفترخانه (در صورت انتقال مالکیت از طریق وکیل قانونی)

روش تعویض سیم کارت معیوب، سوخته و یا مفقود شده چیست؟

در صورت لزوم به تعویض سیم‌کارت، مالک اصلی باید به همراه اصل کارت ملی به یکی از دفاتر فروش و خدمات تالیا مراجعه نماید. تعویض سیم‌کارت اتباع بیگانه تنها با ارائه اصل گذرنامه یا کارت اقامت معتبر صورت می‌پذیرد.

نحوه اطلاع  از میزان باقیمانده اعتبار سیم‌کارت تالیا چگونه است؟

مشترکین برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم‌کارت خود می توانند کد #140* را شماره گیری نمایند.

 

چگونه می‌توان نسبت به خرید شارژ و یا افزایش اعتبار سیم‌کارت تالیا اقدام نمود؟

برای خرید شارژ تالیا می‌توانید از دستگاه‌های عابر بانک بانک‌های (ملی، ملت، پارسیان، پاسارگاد، سامان)، کارت‌خوان‌ها (POS)، یا شماره گیری #500* استفاده نمایید. همچنین امکان خرید کارت شارژ از دفاتر فروش و خدمات تالیا میسر است.

آیا امکان خرید سیم کارت حقوقی/سازمانی وجود دارد؟

بله، جهت مشاهده امکانات سیم کارت های حقوقی/سازمانی به صفحه سیم کارت های سازمانی مراجعه کرده و جهت عقد قرارداد با مرکز تماس تالیا با شماره 999 از خطوط تالیا و شماره 09329990000 از سایر خطوط تماس حاصل فرمایید.


شماره مرکز پیامک(
sms center) تالیا چیست؟

شماره مرکز پیامک تالیا Massage Center Number)  ۰۰۹۸۹۳۲۰۹۰۰۰۰۴) می‌باشد.