Quantcast

راهنما و سوالات متداول

راهنما و سوالات متداول

نحوه تماس با امور مشترکین تالیا جهت دریافت خدمات تلفنی چگونه است؟
تماس با مرکز خدمات مشتریان (با شماره رایگان 999 از خطوط تالیا و شماره 09329990000 از سایر خطوط)


پیش شماره‌ سیم کارت های تالیا چند است؟
پیش شماره 0932 برای تمامی سیم‌کارت‌ها


نحوه خرید سیم‌کارت‌های تالیا چگونه است؟
متقاضیان با مراجعه به دفاتر فروش و خدمات تالیا می توانند بعد از ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت نام و دریافت سیم کارت اعتباری تالیا نمایند.


درخواست مسدودی سیم کارت تالیا چگونه است و چگونه می توان مجددا سیم کارت را فعال نمود؟

اگر مالک سیم کارت به دلایلی مانند مفقودی ، سرقت یا دلایل شخصی خواهان مسدودی سیم کارت خود باشد می تواند با مرکز تماس تالیا تماس حاصل نموده و اقدام به مسدودی سیم کارت خود نماید. در صورت درخواست مالک سیم کارت با ارائه اسناد مالکیت، سیم کارت مجددا فعال خواهد شد.


پس از سرقت یا مفقود شدن گوشی تلفن همراه چه اقداماتی لازم است؟

ابتدا با شماره خود تماس بگیرید. چرا که ممکن است خوش شانس باشید و کسی آن را پیدا کرده باشد و پاسخ دهد. اما در قدم بعدی در صورتی که کسی پاسخگوی تماس شما نبود، سریعا مراتب را از طریق مراجعه حضوری به دفتر مرکزی تالیا یا دفاتر خدمات امور مشترکین و یا تماس تلفنی با مرکز تماس تالیا اعلام نموده و سیم کارت خود رابسوزانید. برای کسب اطلاعات بیشتر لینک را کلیک نمایید.


متقاضیان از چه رده سنی می توانند جهت دریافت سیم کارت های تالیا ثبت نام نمایند؟
متقاضی بایستی 18 سال تمام داشته باشد.


نحوه فعال سازی سیم کارت تالیا چگونه است؟  
پس از تکمیل ثبت نام ( اخذ امضاء مشترک بر روی نسخه چاپی سند سیم کارت تالیا ) سیم کارت اعتباری تالیا توسط دفتر مربوطه فعال می گردد. سپس با انجام اولین تماس از سیم کارت اعتباری تالیا ، امکان دریافت تماس در شبکه نیز برای سیم کارت اعتباری تالیا فراهم می گردد.


چه مدارکی جهت خرید سیم‌کارت‌ مورد نیاز است؟
برای خرید سیم کارت تالیا اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید دارای کد ملی به همراه کپی آن، همچنین حضور مالک اصلی یا نماینده قانونی وی هنگام ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت در دفاتر فروش و خدمات شرکت تالیا الزامی است.


امکان خرید چه تعداد سیم کارت توسط متقاضی وجود دارد ؟
بر مبنای قوانین سازمان تنظیم مقررات رادیویی، هر مشترک حقیقی می‌تواند حداکثر 9 عدد سیم‌کارت تالیا تهیه نماید.


نحوه دریافت بسته سیم کارت درصورت عدم حضور مشترکین در زمان تحویل سفارش توسط اداره پست در محل اعلام شده توسط متقاضی چگونه است ؟
درصورت عدم حضور فرد متقاضی 3بار مراجعه پیاپی مامور پست ، سیم کارت فوق به مدت 1 ماه در اداره پست منطقه ی مربوطه نگهداری و درصورت عدم مراجعه در این بازه زمانی توسط ایشان ، مشترک جهت دریافت سیم کارت خود بایستی با واحد امور مشترکین تالیا تماس حاصل نماید.


نحوه انتقال مالکیت سیم کارت تالیا به افراد دیگر چگونه است و چه شرایط و مدارکی مورد نیاز است؟
در صورت تمایل ، مشترکین تالیا می‌توانند نسبت به انتقال مالکیت سیم‌کارت خود به فرد دیگری در دفاتر فروش و خدمات شرکت تالیا اقدام نمایند. پس از انجام این عملیات ، مالکیت فرد انتقال دهنده لغو و فرد انتقال گیرنده صاحب جدید سیم‌کارت تالیا محسوب خواهد شد.

مدارک مورد نیاز :
•  حضور همزمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده یا وکیل قانونی آنها.
•  اصل کارت ملی طرفین یا وکیل قانونی آنها.
•  اصل وکالتنامه ممهور به مهر دفترخانه (در صورت انتقال مالکیت از طریق وکیل قانونی).


چگونه سیم کارت معیوب، سوخته و یا مفقود شده را تعویض نمایید؟
در صورت لزوم به تعویض سیم‌کارت، مالک اصلی باید به همراه اصل کارت ملی به یکی از دفاتر فروش و خدمات تالیا مراجعه نماید. تعویض سیم‌کارت اتباع بیگانه تنها با ارائه اصل گذرنامه یا کارت اقامت معتبر صورت می‌پذیرد.


مراحل فعالسازی اینترنت 4.5G تالیا چگونه است؟ 
لطفا صفحه سیم کارت یوسیم تالیا را مشاهده نمایید.


نحوه اطلاع از میزان باقیمانده اعتبار سیم‌کارت تالیا چگونه است؟
مشترکین برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم‌کارت خود می توانند کد #140* را شماره گیری نمایند.


چگونه می‌توان نسبت به خرید شارژ و یا افزایش اعتبار سیم‌کارت تالیا اقدام نمود؟
برای خرید شارژ تالیا می‌توانید از دستگاه‌های عابر بانک بانک‌های (ملی، ملت، پارسیان، پاسارگاد، سامان)، کارت‌خوان‌ها (POS)، یا شماره گیری #500* استفاده نمایید. همچنین امکان خرید کارت شارژ از دفاتر فروش و خدمات تالیا میسر است.


آیا امکان خرید سیم کارت حقوقی و سیم کارت سازمانی وجود دارد؟
بله، جهت مشاهده امکانات سیم کارت های حقوقی/سازمانی به صفحه سیم کارت های سازمانی مراجعه کرده و جهت عقد قرارداد با مرکز تماس تالیا با شماره 999 از خطوط تالیا و شماره 09329990000 از سایر خطوط تماس حاصل فرمایید.


شماره مرکز پیامک(sms center) تالیا چیست؟
شماره مرکز پیامک تالیا Message Center Number)  ۰۰۹۸۹۳۲۰۹۰۰۰۰۴) می‌باشد.


نحوه تنظیم مرکز پیام سیم کارت تالیا چگونه است؟
در تمامی سیم کارت های تالیا شماره مرکز پیام به طور خودکار تنظیم گردیده است و نیازی به تنظیم مجدد نمی باشد. اما در صورت لزوم دستورالعمل تنظیم مرکز پیام سیم کارت تالیا به شرح ذیل می باشد. ابتدا وارد منو (Menu) گوشی خود شده و گزینه پیام (Message) را انتخاب می نمایید. سپس در این قسمت گزینه تنظیمات پیام (Message Setting ) را انتخاب کرده و وارد گزینه تنظیم شده (Profile) و با انتخاب قسمت شماره مرکز پیام (Message Center Number) این شماره را 00989320900004 وارد نموده و ذخیره نمایید.

تماس با تالیا

تهران, میدان آرژانتین، خیابان بخارست (احمد قصیر), خیابان شانزدهم, ساختمان شماره 18 کد پستی : 1514814111

تلفن : 999 (از خطوط تالیا )

09329990000 (از سایر خطوط)

مکاتبات

روابط عمومی: info@taliya.ir

امورمشترکین: cc@taliya.ir

فروش: sales@taliya.ir

 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
logo-samandehi