Quantcast
تاریخچه فعالیت تالیا

تاریخچه فعالیت تالیا

      شرکت تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid)کشوراز سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته ترین مشاوران در دنیا (شرکت TELE2 ) آغاز به کار کرد.
طراحی شبکه پوشش دهی تالیا از ابتدا و هم اکنون نیز در مقایسه با رقبا از کیفیت بهتر و مناسب تری برخوردار است.
      تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه (پیش پرداخت – Prepaid) خود از زمان آغاز فعالیت با استقبال بی نظیر هموطنان مواجه و به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش و لذت استفاده از خدمات تالیا را در بین مردم مجدداً زنده نماید و شرایط مناسبی را جهت تغییر مالکیت از سال 91 با تیم مدیریتی جدید برای هموطنان عزیز در صنعت تلفن همراه فراهم آورد که تدارک بسیاری به این منظور در حال فراهم آوری می باشد.
ما بمنظور تحقق آرمان مشتری محوری و تکریم مشترکین تالیا ، بر پنج بنیاد ت ا ل ی ا (تالیا) از ابتدا تاکنون .همچنان تاکید داریم.

ت : تعرفه منصفانه مکالمات

ا : استاندارد شبکه مخابراتی

ل : لبخند به زندگی

ی : یاریگری مشتاقانه به مشتری

ا : احترام عملی به مشتری

تماس با تالیا

تهران, میدان آرژانتین، خیابان بخارست (احمد قصیر), خیابان شانزدهم, ساختمان شماره 18 کد پستی : 1514814111

تلفن : 999 (از خطوط تالیا )

09329990000 (از سایر خطوط)

مکاتبات

روابط عمومی: info@taliya.ir

امورمشترکین: cc@taliya.ir

فروش: sales@taliya.ir

 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
logo-samandehi