سیمکارت داخلی‌- سازمانی

تالیا به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده موبایل داخلی‌- سازمانی(Mobile Extension) در ایران، آمادگی دارد تا نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را با شبکه اختصاصی تلفن همراه و اتصال آن به شبکه داخلی تلفن ثابت به صورت یکپارچه و متمرکز فراهم نماید. موبایل داخلی‌-‌ سازمانی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط تالیا می‌باشد که راهکاری موثر در راستای مدیریت، استمرار و سازماندهی هرچه بهتر ارتباطات سازمان است.

برخی از امکانات و مزایای آن عبارتند از:

• کاهش هزینه تماس‌های سازمانی
از مهمترین ویژگی‌های موبایل داخلی سازمانی کاهش چشمگیر هزینه‌های سازمان‌ "حداقل 60 %" است به ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که دارای نیروی کار فراوان می‌باشند.
• دسترسی دائم به کارکنان
این قابلیت به سازمان امکان می‌دهد بدون توجه به محدودیت زمانی با کارکنان خود در ارتباط باشد.
• مدیریت بهینه تماس‌ها و هزینه‌ها
یکی از ویژگی‌های این سرویس، امکان تعریف میزان محدویت تماس‌های هر سیم‌کارت به صورت مجزا برای تمامی اعضای شبکه جهت مدیریت هزینه سازمان است.
• تعریف محدوده جغرافیایی
این سرویس قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی بر حسب نیاز سازمان جهت مدیریت هزینه را دارد.
• برقراری ارتباط سریع با استفاده از امکان تعریف شماره‌های کوتاه
از دیگر ویژگی‌های این شبکه، امکان اختصاص یک شماره کوتاه (مانند شماره داخلی) به هر کارمند است. بدین ترتیب سایر کارمندان سازمان برای تماس با فرد مذکور می‌توانند به جای شماره‌گیری تلفن همراه، از شماره کوتاه شخص استفاده نمایند.

نیازمندی‌های فنی موبایل داخلی‌- سازمانی
• تلفن سانترال دارای قابلیت پشتیانی از پروتکل SS7 (در صورت عدم پشتیبانی برای سازمان مبدل پروتکل "Convertor SS7" نصب خواهد شد.)
• استفاده از سیم کارت تالیا

برخی از مشتریان داخلی - سازمانی: